Blog
JEAN sur MER foodpartner tijdens het Antwerps salon BMW-MINI Jorssen

Het Autosalon mag dan traditioneel in Brussel plaatsvinden, Jorssen hield dit jaar voor de tweede keer haar eigen Antwerps Salon. Het Antwerps Salon stond helemaal in het teken van Antwerpen en zijn herkenbare smaakmakers. Zo bracht Jorssen speciaal voor haar klanten enkele sterke Antwerpse streekproducten samen, onder andere de Antwerpse kruidenlikeur Elixir d’Anvers, Antwerpse handjes van Philip’s Biscuits en garnaalkroketten van JEAN sur MER.

Naast het foodgebeuren zorgde het Antwerps kledingmerk KLEIR. voor een collectie shirts en sweaters met toepasselijke Antwerpse uitspraken zoals ‘VOLLEPETROL’ tot ‘TLEVEISONDERAPPE’ en ‘TOEREKEDOEN’.

“Bij Jorssen willen we uitpakken met een toffe en dynamische benadering van het salon”, aldus Krupa Mehta, Marketing Manager van Jorssen. “Geen formeel salon, maar verschillende salonweekends met een Antwerps karakter. Samenwerken met het Antwerpse streetfoodconcept JEAN sur MER was voor ons een voor de hand liggende keuze. We kennen het merk al langer en weten dat hun streetfood altijd af is. De perfecte manier om onze bezoekers te verwennen.”

 

Wil je onze foodtruck boeken? Dat kan hier.

Bekijk ook deze fishermen stories

Play Seasounds
Seasounds
In zee met JEAN sur MER?

Ben je eigenaar van een horecazaak? Wil je onze producten verdelen? Of speel je met ideeën rond een eigen foodconcept? We hebben altijd goesting in nieuwe uitdagingen met collega-ondernemers!